Originally posted by Techpoint
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Tjukken`s Db-Panda.
Collapse
X
-
TEAM RE-LOUD
Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz
-
Originally posted by Techpoint View PostOg time will show ja
Og bare så det er nevnt John Anders, dere har selv lagt lista veldig høyt i år, og det vil være ekstremt skuffende om dere ikke spiller følgende:
Street A 158dB +
Street B 159,5dB +
Street C 161dB +
Street Max 162dB +
Super Street 1-2NW 163dB +
Super Street 1-2 165dB + (om dere stiller i denne klassen)
Dette er lista dere selv har lagt, så blir det jo spennende å se hva som skjer.
Du FJOLS PJOLTER, nå må du rulle inn jeipen din litt...
Den lista du ramsa opp nå, måtte vell være en egen fantasi inni hodet ditt...
Men her kommer hva målsettinga vår er, da alt blir ferdig...
Street a satser vi "bare" på 155+...
street b satser vi "bare" på 156+...
Street c er målet 161+ ja...
Streetmaks er målet 163++... hvis ting går i orden med utstyr..
superstreet 1-2 nw satser vi på 158+...
Og hvis vi kommer i superstreet 1-2 så er målet over 165 ja...
Og hvis vi ikke skulle klare målsettinga våres, så går ikke verden under for hverken min eller vår del av den grunn...
Men som sagt, det er lenge til Wf og Nm...så time will show...TEAM RE-LOUD
Comment
-
HAHA dette begynner jo å bli en morsom tråd... kan da vell umulig spille noen rolle om Re-loud gutta spiller det de har satt som mål eller ikke... det er jo stort sett ingen i Norge som spiller høyere en dem uansett :P
Edit: rettet noen skrive feil.Last edited by xcetera; 18-06-2008, 23:29.
Comment
-
hehe hørtes jo krem ut... men trenger da vell ikke en hel pall med utstyr for å spille høyere en dem? eller må du?
Comment
-
Originally posted by Techpoint View PostBare vet at det kommer en grei pall med utstyr hit neste uke som skal fordeles på litt biler så får vi jo se om de to bilene som bygges rekker gatebilTEAM RE-LOUD
Norwegian Champion 01 . 06 . 07 .08 .11. 12.13.
Comment
-
Originally posted by Techpoint View Postvi har fått litt nye biler her vettu som skal forsynes jeg er bare sponsor jeg.
Det høres bra ut...
Lykke til med satsinga...TEAM RE-LOUD
Comment
-
Skal da bli skikkelig spennende å se om det utstyret holder mål i kraftig burping. men lykke til
Btw: hadde vært litt kult om det fantes bilder av de subbene på hjemmesiden din...
Comment
-
Originally posted by Techpoint View PostOg time will show ja
Og bare så det er nevnt John Anders, dere har selv lagt lista veldig høyt i år, og det vil være ekstremt skuffende om dere ikke spiller følgende:
Street A 158dB +
Street B 159,5dB +
Street C 161dB +
Street Max 162dB +
Super Street 1-2NW 163dB +
Super Street 1-2 165dB + (om dere stiller i denne klassen)
Dette er lista dere selv har lagt, så blir det jo spennende å se hva som skjer.Team Re-Loud
Nm-mester 2008, Street A 155,5dB
B2, Atomic
Comment
-
Sa ikke at jeg hadde god tro på dere jeg
Jeg sa bare at det er hva jeg forventer at dere spiller, og hvis dere ikke klarer det så blir jeg skuffet, that it.
Dere må jo seff gjøre som dere vil hehe..
Dere (John Anders) har jo lagt lista for disse scorene selv, så er jo det som er utgangspunktet
Comment
-
Originally posted by Techpoint View PostSa ikke at jeg hadde god tro på dere jeg
Jeg sa bare at det er hva jeg forventer at dere spiller, og hvis dere ikke klarer det så blir jeg skuffet, that it.
Dere (John Anders) har jo lagt lista for disse scorene selv, så er jo det som er utgangspunktetTeam Re-Loud
Nm-mester 2008, Street A 155,5dB
B2, Atomic
Comment
-
Nei, men så har jeg aldri sagt at jeg skal spille drithøyt heller
Ville jeg spillt 162-163dB+ kunne jeg jo bare kjøpt utstyret til det og putta i bilen Men jeg gidder ikke ofre så mye penger og fritid på noe som opptar så lite tid ellers i livet mitt
Hva de spiller i team lydtrykk osv er jo opp til de, jeg har fikset utstyr, og ikke lagt i vei om hvem som skal spille hvor høyt i hvilken klasse
Men selvfølgelig er jo moro om dere spiller høyt, ikke sånn ment, spiller jo ingen rolle for meg, for jeg deltar i Bassrace og da spiller det ingen rolle åssen anlegg man har
Comment
-
Originally posted by Techpoint View PostSa ikke at jeg hadde god tro på dere jeg
Originally posted by Techpoint View PostJeg sa bare at det er hva jeg forventer at dere spiller, og hvis dere ikke klarer det så blir jeg skuffet, that it.
Originally posted by Techpoint View PostDere (John Anders) har jo lagt lista for disse scorene selv, så er jo det som er utgangspunktet
Originally posted by Techpoint View PostNei, men så har jeg aldri sagt at jeg skal spille drithøyt heller
Originally posted by Techpoint View PostVille jeg spillt 162-163dB+ kunne jeg jo bare kjøpt utstyret til det og putta i bilen Men jeg gidder ikke ofre så mye penger og fritid på noe som opptar så lite tid ellers i livet mitt
Originally posted by Techpoint View PostMen selvfølgelig er jo moro om dere spiller høyt, ikke sånn ment, spiller jo ingen rolle for meg, for jeg deltar i Bassrace og da spiller det ingen rolle åssen anlegg man har
-U Go Girl!
Sorry Zetec. har nå sett gjentatte poster som du kommenterer og rakker ned på andre gjennom de siste årene, så er på tide du får igjen litt
Og faktum er, det jeg skriver, er neimen ikke langt fra sannheten heller.
Street A 151 dB
NM 07 Champion
Memphis Caraudio MOJO 4 KW
Atomic APX 12"
TEAM RE-LOUD
DreamTm.no
Comment
Comment