Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tjukken`s Db-Panda.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Techpoint View Post
    Hadde dere ikke bil i Street Max altså...
    Hehe, jo vi har en vegg bil nesten ferdig... om det blir superstreet eller street maks med den , bestemmer vi senere... skulle den komme i street maks,og vi skulle finne ut at den skal klasses om, så er det fort gjort å lage superstreet bil av den..... eller omvendt...
    TEAM RE-LOUD
    Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
    2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz

Comment

Og time will show ja

Og bare så det er nevnt John Anders, dere har selv lagt lista veldig høyt i år, og det vil være ekstremt skuffende om dere ikke spiller følgende:
      Street A 158dB +
      Street B 159,5dB +
      Street C 161dB +
      Street Max 162dB +
      Super Street 1-2NW 163dB +
      Super Street 1-2 165dB + (om dere stiller i denne klassen)

Dette er lista dere selv har lagt, så blir det jo spennende å se hva som skjer.
      Hehehehehehehehe...

Du FJOLS PJOLTER, nå må du rulle inn jeipen din litt...
      Den lista du ramsa opp nå, måtte vell være en egen fantasi inni hodet ditt...

Men her kommer hva målsettinga vår er, da alt blir ferdig...

Street a satser vi "bare" på 155+...
      street b satser vi "bare" på 156+...
      Street c er målet 161+ ja...
      Streetmaks er målet 163++... hvis ting går i orden med utstyr..
      superstreet 1-2 nw satser vi på 158+...
      Og hvis vi kommer i superstreet 1-2 så er målet over 165 ja...

Og hvis vi ikke skulle klare målsettinga våres, så går ikke verden under for hverken min eller vår del av den grunn...

Men som sagt, det er lenge til Wf og Nm...så time will show...
      TEAM RE-LOUD

Comment

HAHA dette begynner jo å bli en morsom tråd... kan da vell umulig spille noen rolle om Re-loud gutta spiller det de har satt som mål eller ikke... det er jo stort sett ingen i Norge som spiller høyere en dem uansett :P

Edit: rettet noen skrive feil.
        Last edited by xcetera; 18-06-2008, 23:29.
        TEAM RE-LOUD
        http://www.teamreloud.com

Norwegian Champion 08

Comment

Bare vet at det kommer en grei pall med utstyr hit neste uke som skal fordeles på litt biler så får vi jo se om de to bilene som bygges rekker gatebil

Comment

hehe hørtes jo krem ut... men trenger da vell ikke en hel pall med utstyr for å spille høyere en dem? eller må du?
            TEAM RE-LOUD

Norwegian Champion 08

Comment

Bare vet at det kommer en grei pall med utstyr hit neste uke som skal fordeles på litt biler så får vi jo se om de to bilene som bygges rekker gatebil
              Høres bra ut, lykke til med bygging og satsing...
              TEAM RE-LOUD
              Norwegian Champion 01 . 06 . 07 .08 .11. 12.13.

Comment

vi har fått litt nye biler her vettu som skal forsynes jeg er bare sponsor jeg.

Comment

vi har fått litt nye biler her vettu som skal forsynes jeg er bare sponsor jeg.

Det høres bra ut...
                  Lykke til med satsinga...
                  TEAM RE-LOUD

Comment

Skal da bli skikkelig spennende å se om det utstyret holder mål i kraftig burping. men lykke til

Btw: hadde vært litt kult om det fantes bilder av de subbene på hjemmesiden din...
                    TEAM RE-LOUD

Norwegian Champion 08

Comment

Og time will show ja

Og bare så det er nevnt John Anders, dere har selv lagt lista veldig høyt i år, og det vil være ekstremt skuffende om dere ikke spiller følgende:
                      Street A 158dB +
                      Street B 159,5dB +
                      Street C 161dB +
                      Street Max 162dB +
                      Super Street 1-2NW 163dB +
                      Super Street 1-2 165dB + (om dere stiller i denne klassen)

Dette er lista dere selv har lagt, så blir det jo spennende å se hva som skjer.
                      Jeg skal visst spille høyt ser jeg Hyggelig å se at du har god tro på oss hehe
                      Team Re-Loud
                      Nm-mester 2008, Street A 155,5dB
                      B2, Atomic

Comment

Sa ikke at jeg hadde god tro på dere jeg

Jeg sa bare at det er hva jeg forventer at dere spiller, og hvis dere ikke klarer det så blir jeg skuffet, that it.
                        Dere må jo seff gjøre som dere vil hehe..

Dere (John Anders) har jo lagt lista for disse scorene selv, så er jo det som er utgangspunktet

Comment

Jeg sa bare at det er hva jeg forventer at dere spiller, og hvis dere ikke klarer det så blir jeg skuffet, that it.

Dere (John Anders) har jo lagt lista for disse scorene selv, så er jo det som er utgangspunktet
                          Jeg har satt mitt mål i hvor mye jeg skal spille selv jeg. Går ut ifra at dere har lagt lista like høyt som du forventer at vi skal spille??
                          Team Re-Loud
                          Nm-mester 2008, Street A 155,5dB
                          B2, Atomic

Comment

Nei, men så har jeg aldri sagt at jeg skal spille drithøyt heller

Ville jeg spillt 162-163dB+ kunne jeg jo bare kjøpt utstyret til det og putta i bilen Men jeg gidder ikke ofre så mye penger og fritid på noe som opptar så lite tid ellers i livet mitt

Hva de spiller i team lydtrykk osv er jo opp til de, jeg har fikset utstyr, og ikke lagt i vei om hvem som skal spille hvor høyt i hvilken klasse

Men selvfølgelig er jo moro om dere spiller høyt, ikke sånn ment, spiller jo ingen rolle for meg, for jeg deltar i Bassrace og da spiller det ingen rolle åssen anlegg man har

Comment

-FLOTT! Tror ikke dem har særlig tro på deg heller!

Tror ikke dem bryr seg noe særlig om du blir skuffet. var du selv som satte lista meget høyt for dem. John Anders har svart deg etterpå hva han tror.

Se svar over...

Nei, men så har jeg aldri sagt at jeg skal spille drithøyt heller
                              Nei, men det har du jo aldri gjort uansett, så noe annet hadde jo kommet som et sjokk.

Ville jeg spillt 162-163dB+ kunne jeg jo bare kjøpt utstyret til det og putta i bilen Men jeg gidder ikke ofre så mye penger og fritid på noe som opptar så lite tid ellers i livet mitt
                              Vel, du har nå prøvd det du kan tidligere med å spille høyt, og du lyktes ikke. da nevnte du ikke noe om at du kunne kjøpe masse dyrt utstyr for så å spille stygghøyt. Du får prøve litt Focus da vøtt. Burde ikke koste deg all verden da du selv er importør.

Men selvfølgelig er jo moro om dere spiller høyt, ikke sånn ment, spiller jo ingen rolle for meg, for jeg deltar i Bassrace og da spiller det ingen rolle åssen anlegg man har
                              Ja, hold deg til det som ikke krever så mye jobbing og testing du, så du i hvertfall vil lykkes med noe. og i tillegg spiller det jo ingen rolle hva slags utstyr man har som du selv skriver så fint... Biltema anlegg neste el?
                              -U Go Girl!

Sorry Zetec. har nå sett gjentatte poster som du kommenterer og rakker ned på andre gjennom de siste årene, så er på tide du får igjen litt
                              Og faktum er, det jeg skriver, er neimen ikke langt fra sannheten heller.

Street A 151 dB
                              NM 07 Champion
                              Memphis Caraudio MOJO 4 KW
                              Atomic APX 12"
                              TEAM RE-LOUD
                              DreamTm.no

Comment

svært så sinna vi var i dag da
                                www.eirikaspaas.com

Comment

Working...
                                X